Otsi

Monday, March 19, 2012

#232 - "Oh üllatust!"


Panin pusletükid kokku..

6 comments:

  1. Mõtlesin kaua, kas kirjutada siia kommentaar või mitte, aga ei suutnud end siiski tagasi hoida kuidagi moodi :D
    Avastasin Su blogi täna siis täiesti juhuslikult ning see tundus minujaoks kuidagi nii inspireeriv & huvitav, et vaatasin kõik Su 232 postitust läbi ning igaüks neis tekitas erinevaid mõtteid/emotsioone, mis on hea ning tahtsingi öelda, et üsnagi geniaalse otstarve või poindiga blogi on Sul :)

    My day got a lot better after seeing all these great posts of yours :) Keep it going till the end ! ( P.S Sul pole ilmselt õrna aimugi kes ma olen, aga vahet pole ka :D Mul hea meel, et leidsin selle laheda tüübi blogi, kes üsna hiljuti mu koolis väga edukalt esineda suutis :) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on hea meel, et suutsin siis pakkuda kaks ühes ja ehk enamgi: hää etenduse ja kuhjaga inspiratsiooni :). Üllatav on tõesti see, kuidas jõudsid etenduse kaugu mu blogini, aga sellest hoolimata.. Sellised kommentaarid motiveerivad mind väga edasi tegelema, sest ma saan just nii aru, et teen ikka vist õiget asja ja et kellelegi läheb korda ;).
      PS! Hmm, kumb kool see siis olla võis.. Tarvastu või Rõngu.. Rõngus oli kunstikool, aga kas see ka seose loob..

      Delete
    2. Heh, kumbki Sinu poolt pakutud koolidest pole see õige :D
      Mõtlesin algul, et jätan Sulle mõtlemisainet & ei ütle oma kooli nime, aga ei ole nii kade ka siis :D
      SJG on kooli lühinimetus, täisnime nuputad ise ka ehk välja ;)

      Delete
    3. Hah, ahjaa.. Too kord :D . Tuleb meelde küll, päris lõbus oli :D .

      Delete
  2. Replies
    1. See jääb mõistatuseks.. Või siis üllatuseks?

      Delete