Otsi

Saturday, March 24, 2012

#237 - "Tähe fotoring"


Samal ajal toimumas TÄPE, millest ma loomulikult ise osa võtan. Tutvustan inimestele helimaailma füüsikalist tausta. Olen üritusest ka väheke fotosid teinud ja ehk leiavad oma tee veel siia. Esialgu tänaseks selline plaan oligi, kuid mulle öeldi, et kuidas ma nii ikka saan, tuleb pingutada ikka. Eks ma siis võtsin kätte ja tegin ära selle, mida lubasin Maanusele juba ammu. Valmis said vajalikud elemendid loomaks FBi üht uut lehte.

Nüüd, mil on Facebooki leht valmis, võib peagi oodata, et lepime kokku mingi kuupäeva, mil toimub esimene kokkusaamine.
Eesmärgiks on pidada vastavateemalisi loenguid, jagada koduseid loomingulisi ülesandeid ning loomulikult vahetada erinevaid kogemusi ja jagada konstruktiivset kriitikat. Isegi need, kellel kaamerat käepärast pole, on soojalt oodatud ühinema, alati leiab mingi lahenduse ;) .

Olete endiselt ka oodatud TÄPEle, mis toimub homme viimast päeva!

No comments:

Post a Comment