Otsi

Monday, August 1, 2011

#1 "Ja nii see algab"

Nõnda siis.. Plaan, mis on ennast mu peas haudunud juba paar nädalat, saab lõpuks oma alguse..
Eesmärgiks on alates tänasest iga päev ühe aasta jooksul midagi loomingulist luua ning siia need postitada. Loodan niimoodi nö. "hoida ennast loomingulises vormis" ning isegi enda võimeid, oskusi ja fantaasiat edasi arendada, rääkimata päris mahuka portfoolio koostamisest.
Põnev katsumus saab alguse kõrvaklappide tellimuse ühe poolega, mis mul põhimõtteliselt ühe päeva jooksul valmis.



Konkreetselt selle poolega oli pikka aega jamamist, kuna ei saanud kolotratuuri paika, kuid lõppude lõpuks oli tellija, Säde, nendega ülimalt rahul ja see tegi ka minu tuju heaks :).


-----

PS! Selle projekti eesmärgiks pole iga päev valmis saada millegi sisulise või erakordselt geniaalsega, vaid lihtsalt viia mõtted stiilis a'la "ma võiks ju osata seda teha, teeks" või "ma olen kogu aeg seda tahtnud teha, aga pole teinud" reaalsete teosteni. Ma ei taotle, et neil oleks igakord mingit kindlat ajendit või mõtet, vaid saaks iga päev olla piisavalt rahul, et sai midagi tehtud. Ka mina olen inimene..

No comments:

Post a Comment