Otsi

Tuesday, June 19, 2012

#324 - "Radio Nostalgia: Lost signal"

Radio Nostalgia: Lost signal

Lugu räägib väiksest raadiopoisist, kes on katki ning ei saa seetõttu oma antenniga ühendust. See teeb ta väga kurvaks ja üksildaseks, kuna tal on puudu miskit, mis paneks tema sees muusika käima ning huvitavad jutud rääkima. Juhuse tahtel algavad tema otsingud abi leidmiseks ning nii kohtab ta oma teel eriskummalisi tegelasi, kes...



Ma tean, et see on põhimõtteliselt korduvpostitus mu eelnevatest koomiksipostitustest ja on parajalt inimesi, kellele pole need eriti huvi pakkunud, aga sellegi poolest.. Pea terve päev läks selle digitaalsesse kujju viimiseks ning sai ka töö edukalt esitatud. See koomiks võttis mul valmis tegemiseks vägagi palju aega (mitte ainult joonistamine, vaid ka jutu, sümboolika, kompositsiooni, kadreeringu jms. väljamõtlemine) ning sai aja jooksul mulle ka üsnagi südamelähedaseks. Tänan inimesi, kes võtsid vaevaks mu mustandeid üle vaadata ja kommenteerida.
Ainus, mida ma loodan blogi jälgijatelt, et te võtate selle vaeva lugu läbi "lugeda" ja mõtiskleda..
L'essentiel est invisible pour les yeux.


No comments:

Post a Comment